Followers

vrijdag 3 februari 2012

Liva's First Ever Blog Candy! (Liva's eerste blog candy ooit)

Liva geeft een fantastische candy weg:
Zeg nou zelf dat is toch fantastisch !!
Het pakket bestaat uit:
  • 5 Distress inks: Broken China, Worn Lipstick, Shabby Shutters, Wild Honey and Walnut Stain;
  • 3 Distress Embossing Powders: Black Soot, Mustard Seed and Pine Needles
  • Ranger's Inkessentials Ink blending tool
  • 10 ProMarkers: Gold, Holly, Lime Zest, Prussian, Aubergine, Chestnut, Magenta, Mustard, Powder Blue and Satin.
Wil jij ook kans maken, klik dan hier

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes,

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs