Followers

woensdag 21 maart 2012

Nieuwe webshop

Vanaf vandaag is mijn webshop geopend, ben er reuze trots op:

Create your own banner at mybannermaker.com!

Kom gerust eens kijken en iedereen die via mijn blog iets besteld in mijn winkeltje, krijgt tot en met 31 maart 2012 10% extra korting.

Gebruik in je bestellingsmail de code "Anreda23AE03T2012"

Als je mijn website logo vermeld op jouw blog c.q. website vermeld, krijg je 5% extra korting !!
Vraag mij om de HTML-code om het logo op de juiste manier te plaatsen, alleen bij gebruik van deze code ontvangt U de 5% extra korting.

Komen jullie allemaal even kijken ?? Een reactie wordt altijd op prijs gesteld...

Fijne dag allemaal !

Groetjes,

2 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes,

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs