Followers

maandag 24 december 2012

Merry Christmas Everyone !!!



Hierbij wil ik al mijn trouwe volgers
een hele fijne kerst toewensen,
maak er gezellige vreedzame dagen van...

Van mijn allergrootste dierenliefde heb ik kerstballen gemaakt...
De ene kant van de kerstballen:
 
De andere kant van de kerstballen:
 
Close up van de eerste kerstbal, rara hoe heet mijn poes *lol*:
De andere kant, soms is het een echte diva (mijn kleine prinses):
Close up van de tweede kerstbal, bezig met haar favoriete bezigheid:
De andere kant, mijn allerliefste poes:

Ze is al (of eigenlijk is het....pas) 12 jaar en ook bij haar geldt dat "gebreken komen met de jaren", helaas sukkelt ze op dit moment met haar gezondheid. Maar met medicijnen zijn we al op de juiste weg...
Hopelijk wordt 2013 een beter jaar voor haar (en dus ook voor mij)

Liefs,

1 opmerking:

  1. Wat heb je dit schitterend gemaakt Anreda, ziet er helemaal super uit, ik hoop dat het met de gezondheid van je poes beter gaat in 2013, hele fijne feestdagen voor jou en allen die je lief zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs