Followers

zaterdag 5 januari 2013

Happy Birthday Koe

Mijn allereerste blogpost in 2013, ik wil dan ook iedereeen een fantastisch en creatief 2013 wensen...

Gisteren was mijn zus jarig en uiteraard heb ik een kaartje gemaakt. Zij is helemaal gek van koeien, dus het kiezen van een thema was geen uitdaging.
Dit is het resultaat geworden:

Voorkant:
Binnenkant:

Aan de binnenzijde had ik een klein gedichtje geschreven:

Happy Birthday to you
In de wei staat een koe
En die koe zegt: I love you
Happy birthday to you 


Helaas de rest van de week nog geen tijd gehad om ook maar iets aan freubelen te doen...
Ook het bijwerken en opschonen van mijn blog heeft een kleine achterstand.
Hopelijk kan ik dat volgende week weer inhalen *lol*

Fijne dag allemaal !

Groetjes,

9 opmerkingen:

  1. Voor jou ook de allerbeste wensen Anreda, dat het maar een geweldig jaar mag worden. Je kaartje voor je zus is helemaal super geworden. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel tof kaartje en de beste wensen voor 2013!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje.
    erg leuk gemaakt.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anreda,
    Ook voor jou.....een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst. Tevens voor al degene die je omringen.
    Je begint 2013 met een heel MOOI kaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo anreda,wat een lief kaartje heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een loei-goeie kaart :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart de koe is prachtig.Ben gelijk volger geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anreda,
    Vrolijk, grappig kaartje heb je voor je zus gemaakt..leuke stempel én tekst..

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs