Followers

vrijdag 25 oktober 2013

Happy Anniversary !

Zoals gemeld in mijn blogpost van 7 oktober 2013 waren vrienden van ons 12,5 jaar getrouwd, uiteraard heb ik voor hun een kadoosje gemaakt:
 


Details:




Ze hadden ons verteld dat ze hun tuin wilde gaan aanpakken en dan komt zo'n kado altijd van pas...toch ?!

Bloembollen en een Intratuin cadeau card



 
Deze week weer een korte blogpost omdat ik héél druk bezig ben met iets leuks *lol*
Volgende week maandag vertel ik jullie hier meer over, kom dan zeker even "langs"...

Denken jullie nog aan de candy, er zijn hele leuke stempels te winnen:
Urban Stamp
Home for Christmas - Snowflake

+ verrassings kerststempels...

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk om cadeau te geven en te krijgen natuurlijk.GroetjesJoke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een super cadeautje heb je gemaakt! heel leuk, l de details en dn ook e bloembollen voor de nieuwe tuin....Echt super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig doosje! En zo leuk om te geven :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk doosje weer! En leuk gedacht om ze te vullen met bloembollen.
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs