Followers

maandag 4 augustus 2014

Home is where your Mom is !

Een kleinigheidje gemaakt voor mijn schoonmoeder en uiteraard gegeven door mijn man aan haar *lol*
"Home is where your Mom is" 



Zo leuk om te doen; een "simpel" glazen schaaltje vullen met zonnebloem chocolade en dan met vinyl de tekst er op plakken.
Hierdoor krijg je mooi persoonlijk kado.

Vinyl:
Geel = Zonnebloem geel E3109M
Bruin = Bruin E3476M
Uiteraard zijn deze kleuren te bestellen bij Anreda

Heeft u interesse in de gesneden sticker om hem zelf te verwerken. Dat kan natuurlijk ook, stuur me een berichtje voor meer informatie !

Weer helemaal tevreden met het resultaat !

Creatieve groetjes,








https://www.facebook.com/Anreda



Challenge is gesloten, 4 prachtige creaties ontvangen.
In de nieuwsbrief van september zal de winnaar bekend gemaakt worden en uiteraard op dit blog !

 
Inge                                                  Agnes

 

Anita                                                          Cinderella (Cindy)       



5 opmerkingen:

  1. Super leuk cadeautje heb je gemaakt. Daar was ze vast heel blij mee.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en lekker die zonnebloemen
    Ik zie mijn foto is ondersteboven had ik hem zo verstuurd zo ja zal ik de volgende x beter opletten
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf cadeau zeg voor je schoonmoeder! Heel leuk idee, wist ook niet dat deze kleuren er waren van vinyl.
    Inderdaad mooie inzendingen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs