Followers

zondag 21 september 2014

Afscheidskado voor collega van mijn man

Een collega van mijn man nam na 41 jaar afscheid op het bedrijf.
En wat geef je iemand die alles heeft..... juist *lol* een T-shirt met opdruk.


Ze werk(t)en in de papier-meet industrie vandaar de tekst en de logo's.
De collega van mijn man heeft daar vanaf het begin gewerkt en was/is zeer trots op zijn werk (terecht !)

Reactie was goed:
"What a surprise! Thank you very much for the T-shirt. I really appreciate the gesture ... "

Dus dan is het werk toch wel waard geweest, toch ?!

Gebruikte materialen:
101 Fluo Yellow Flex
301 Fluo Blue Flex

Tevens wilde ik melden dat er al één challenge inzending binnen is, teweten:
Lyane

Super creatie ! Toch hoop ik dat er nog veel meer mensen mee gaan doen.
Klik hier om alles over de challenge te lezen !

Fijne zondag !

Creatieve groetjes,








https://www.facebook.com/Anreda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs