Followers

woensdag 3 december 2014

Ooohhh kom er eens kijken... Sinterklaas 2014

Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover.....SINTERKLAAS...

Sinds een paar maanden heb ik een super stoer en knap neefje (jaaaa...ik weet het...ik moet de geboorte cadeaus nog laten zien).
En om hem in stijl zijn eerste sinterklaas feest te laten vieren, heb ik een shirtje voor hem gemaakt:


 
 Detail foto's:


 Shirt is gemaakt met flex en flock van Anreda, super schattig...toch ?!?

Ook het bord bij onze voordeur is in Sinterklaas stijl, misschien dat hij dan toch even de tijd neemt om aan te komen *lol*
 

En dat is uiteraard gemaakt met de vinyl van Anreda #zotrots

Maar ook trots ben ik op de hoeveelheid aanmelding voor de challenge, wat ontzettend fijn om te zien dat jullie de challenges toch geslaagd vinden. SUPER !

Bedankt weer voor het kijken en doe je nog niet mee met de challenge, maar lijkt het je wel leuk om mee te doen, kijk dan hier


3 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,
    WOW wat leuk:)
    Daar zullen ze wel heel blij mee zijn!
    Dat tekst / parkeerbord echt super!
    Mag jij niet mee doen:):):)

    Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna, wat een leuk stoer shirtje zeg!! Ook je bordje bij de deur is erg leuk!
    En wow lekker veel deelnemers met mooie kaarten !
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs