Followers

maandag 13 februari 2017

Love is in the air....Valentijn 2017 !

Wat een leuke aktie bij de Dreaming Tree als je dit patroon maakt, dan ontvang je een waardebon om in hun shop te besteden aan één van hun patronen.
Zij hebben prachtige patronen, dus ook ik wil wel zo'n waardebon ontvangen.

Toen ik het patroon zag, had ik meteen een idee..
Een Valentijnscadeau van Ciske voor haar grote vriend Roelandje, want ook bij katten gaat de liefde door de maag *lol*


Wat zal Cupido het druk hebben 14 februari :) 


 Vrij vertaald: Love *lol*


Gebruikte materialen:
Cardstock
Lint

Zoals je ziet, je hebt niet veel nodig om gewoon leuke creaties c.q. kleine cadeautjes te maken.

Denk je ook nog aan de challenge, nog twee weken en er zijn al zulke mooie creaties geplaatst, dus doe snel nog mee en win een leuke prijs !

Fijne dag allemaal en voor morgen "Happy Valentine" !


1 opmerking:

  1. erg leuk.. wat lief om ook aan de huisdieren te denken ;) groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs