Followers

maandag 18 september 2017

Oud!? Ben je bedonderd, 50 is de helft van 100

Vandaag een kaartje, welke ik speciaal gemaakt heb voor een 50-jarige verjaardag

 Blijft leuk, die easel kaartjes. Toch ?!


 Uiteraard weer met de nodige bloemen *lol*I


In de shaker zit een 50 bord, glitters en kraaltjes...



Volgens mij hoeft deze kaart niet veel meer tekst.
Hij is super leuk geworden met de nieuwe shaker die met blisters van Tonic Studios.
Er zijn (op dit moment) vier verschillende: ster, ballon, cirkel en hart.


Ben al aan het bedenken wat ik nu weer ga maken....


Gebruikte materialen:
Circle Die & Shaker set van Tonic Studios
Cardstock
Design papier
Bloemen
Stempels
Confetti
En spullen uit eigen voorraad

Bedankt weer voor het langskomen !


Liefs,


2 opmerkingen:

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs