Followers

donderdag 2 augustus 2018

Robijnen huwelijk van mijn oudste zus - DEEL 2

Zoals gemeld in mijn blog post van 19 juni 2018, had ik uiteraard ook een cadeau gemaakt voor het Robijnen Huwelijk van mijn oudste zus.

Ik heb een mini-album gemaakt met foto's van hun huwelijk in 1978, foto's van hun zonen met schoondochter en kleinkind én een mogelijkheid voor foto's van hun dag in 2018.
Super leuk patroon en uiteraard weer leuk om te maken:

Als de deksel eraf is kun je aan het papiertje trekken en "schuift" het album open.


In de pockets zitten de foto's

Foto's huwelijk 1978: 


De hele familie met een mini-me hahahaha

 Zoon 1 met schoondochter en kleinzoon:


Zoon 2 met schoondochter ,kleinzoon en allerliefste hond:

Foto's van 2018

Overzichtsfoto:

Detail foto's:




Uiteraard hebben we met mijn jongste zus, mijn jongste broer, neefje, nichtje met vriend ook nog een cadeaubon gegeven.

Én ook die dient natuurlijk leuk ingepakt te worden:



Al met al waren het leuke cadeaus om te geven en hebben we een knal feest gehad !
Op naar de 50 dan maar :)


Gebruikte materialen:
Cardstock
Design papier
Bloemen
Parels/Rhinestone
En spullen uit eigen voorraad

Fijne dag weer allemaal !

Liefs,




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs