Followers

dinsdag 9 oktober 2018

Leuke kussens bedrukt

Vandaag laat ik enkele kussens zien, die ik bedrukt heb met Flex.

De eerste is een kussen voor mezelf (alvast voor de kerst):



Tweede kussen is gemaakt voor de dochter van vrienden van ons: 

Prachtig met glitter flex, lekker bling-bling...

Ingepakt met een toilettasje met lekkere geurtjes. 


En dan is het altijd leuk als je foto krijgt van ontvanger van je cadeau:

 Derde kussen (met Flock) is gemaakt voor mijn nichtje met haar favoriete kleur: 



En ook hier een foto van de ontvanger:

En als laatste een foto van een kussen (met flock) voor mijn broer:




En wederom een foto van de ontvanger:

Leuk om te zien en merken dat het enorm gewaardeerd wordt als je zelf iets maakt.


Gebruikte materialen:
Lint
Flex
Flex Glitter
Flock

En spullen uit eigen voorraad

Fijne dag weer allemaal !

Liefs,





Doen jullie ook mee met onze challenge ? Leuk !



4 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes,

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs