Followers

zondag 11 november 2018

Koffertje voor kleine Evi

Vandaag laat ik een koffertje zien die ik bestickerd heb voor kleine Evi.
Een oud-collega vroeg mij een tijdje geleden dit te doen als cadeau voor dit kleine meisje.

Uiteraard beginnen we dan met het geboortekaartje op te vragen:


Aiiii, deze was/is moeilijk te traceren.
Na wat zoeken lettertype gevonden, dus dat was geen probleem meer.

Nu alleen de boom en de hartjes nog en dan is dit het resultaat geworden: 




 Daarna ingepakt, zodat het meteen cadeau gegeven kon worden: 

Super leuk weer om te doen !
Lieve Evi heel veel plezier ermee.

Gebruikte materialen:
Vinyl

En spullen uit eigen voorraad

Fijne zondag allemaal !


Liefs,



2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Erna wat een gaaf koffertje .
    Ik had vroege zo eentje in het groen waar mijn kleurpotloden in zaten .
    Maar die was gewoon effen groen lang niet zo mooi als deze

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,
    wat een enig koffertje heb je gemaakt voor Evi. Zo leuk dat het geboortekaartje erop terugkomt... Daar gaat ze vast veel plezier mee krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs