Followers

maandag 10 december 2018

Album Rhodos 2002

Jaaaaa....eindelijk is hij af.
Het album over de vakantie in Rhodos in 2002 (eh...oeps...)

Dit album is gemaakt n.a.v. de tietsclub dag in juni, maar aangezien er in november weer zo'n geweldige dag was vond ik dat hij toch echt af moest. Ik heb het net gehaald om hem af te krijgen, maar kon nu pas de foto's maken.


Een prachtig album gemaakt van twee canvasdoeken en heel veel prachtig designpapier....
De voorkant


Zijkant


Achterkant

Ehhh...iets te dik geworden...aiiii

De voorkant:




Binnenkant van de voorkant: 


Pagina 1:


Pagina 2:







Pagina 3: 

Pagina 4:






Pagina 5:



Pagina 6:


Pagina 7






Pagina 8:

Pagina 9:


Pagina 10


Pagina 11:


Pagina 12

Binnenkant achterkant



Ben er zo blij mee, hij is zooooooo mooi geworden. Een waar pronkstuk !

Ondanks dat dit een totaal pakket was, zijn alle materialen ook in mijn webshop te verkrijgen:

Gebruikte materialen:
Cardstock
Design papier
Bloemen
Houten figuren
Lint

Parels
Snijmal
En spullen uit eigen voorraad

Ik ga nog even nagenieten van het project en hem een mooi plaatsje geven.

Fijne avond weer allemaal !

Liefs,


1 opmerking:

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs