Followers

zondag 12 maart 2023

Merry Everything and Happy Always

Zit ik net te knutselen, bedenk ik me dat ik de aller-laatste kerstkaarten van 2022 helemaal nog niet op mijn blog gezet heb. Dus bij deze...

Één kaart was voor een knutsel-vriendin en de andere drie voor een kerst-swap.

Dat was de aller-eerste keer dat ik mee deed aan een kerstswap en ben er helaas ook meteen van genezen... Zelf heb ik nl. geen enkele kaart terug ontvangen.
Dus helaas zal ik dit jaar niet meedoen, want ondanks dat ik natuurlijk knutsel voor mezelf. Vind ik het wel leuk om ook iets terug te ontvangen.

Als één van jullie misschien zin heeft in een kerst-swap, dan hou ik me aanbevolen.
Want op jullie kan ik (althans dat hoop ik) wel vertrouwen dat het goed komt.

Maar goed; los van dit vervelende deel, was het maken én verzinnen van de kaart weer een feestje !


Dit zijn ze alle vier-op-een-rij


De achterzijde, daarop stond de tekst zoals vermeld in deze blog titel






Op deze manier blijft de kaart mooi staan...

Details:







Owwww, als ik ze weer zie op de foto ben ik weer verliefd *lol*
Wat een leuke kaartjes waren dat !

En spullen uit eigen voorraad


Fijne dag allemaal !

O enne...als jullie meewillen doen met de kerstswap. Laat het me dan weten, klik hier en mail me je gegevens.

Liefs,




1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaartjes allemaal! Logisch dat je die nog wilt laten zien! Mooi gemaakt hoor. Jammer dat je kerstswap is mislukt. Ik heb iets dergelijks ook meegemaakt en ben er ook wel een beetje van genezen om met dit soort uitdagingen mee te doen! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs