Followers

donderdag 4 januari 2024

There's Snowbody like you!

Dit is mijn enigste kerstkaart die ik gemaakt heb in 2023 en dat geeft eigenlijk meteen aan hoe 2023 was.

2023 was niet mijn jaar, er is van alles gebeurd en daardoor heb ik ook moeilijke (belangrijke) beslissingen moeten maken. Één daarvan is dat Anreda alleen nog op afspraak te bezoeken is, ook in andere privé zaken heb ik een stapje terug gedaan. Het was/is beter zo, maar o zo moeilijk...

Maar goed 2024 is een heel nieuw jaar, met nieuwe kansen, nieuwe mooie momenten...

Dus vanaf nu weer een blog met mijn creaties, beginnende met de enige kerstkaart uit 2023:

Een "oud" knipvel van Marianne Design...


Van boven af gezien...

Plat te versturen...

Details:






Ben zelf helemaal weg van de tekst stempels:



Dit jaar ga ik toch echt proberen wat meer kerstkaarten te maken, vond het zo jammer dat ik mijn broers en zussen geen eigen gemaakte kerstkaart kon sturen.

En jullie ? Sturen jullie nog steeds een eigen gemaakte kaart met kerst ?

Gebruikte materialen:
Cardstock
En spullen uit eigen voorraad

Hopelijk weer tot snel, fijne avond allemaal !

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs