Followers

dinsdag 6 augustus 2024

Cadeau-doosje mét cadeau-card - Happy Birthday

Al een tijdje geleden dit cadeau-doosje gemaakt mét daarin een cadeau-card van Douglas.
Hoe leuk is dat om dat op deze manier te geven ?





Detail foto's:



Ik merk wel dat mijn stijl langzaam aan veranderd, dat zullen jullie waarschijnlijk ook zien als ik tussendoor een ouder project plaats.
Ook al is het wat ouder, het blijft een super leuk project én geniet nóg als ik hem op de foto zie.

Veranderd bij jullie ook langzaam aan jullie stijl ?

En spullen uit eigen voorraad

Fijne maandag allemaal !

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes,

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs