Followers

vrijdag 3 februari 2012

Boy

Wat een weer, wel héél lekker om nu binnen met de kachel aan te fröbelen.
Om die reden maar een kaartje gemaakt voor een nieuwe challenge op "een hoop inspiratie challenge blog".    (zie mijn blogbericht van 12 februari)

Ik ben maar net op tijd, want morgen is de "deadline"
Wat vinden jullie hiervan:



Dit keer geen standaard "lief" kaartje, gewoon een keer wat anders...
Ik vind hem erg leuk, vooral de tekst ! Wat een waarheid, hé ?

Hele fijne dag en geniet van de sneeuw...

5 opmerkingen:

  1. Hoi Anreda,
    Idd geen standaard kaartje, maar ik vind 'm geweldig leuk:0) die tekst is helemaal waar! Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk en mooi kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh schitterend bedacht zeg !! Bedankt voor je deelname bij EHI. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig bedacht!

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHI!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en apart kaartje! De tekst erbij doet het helemaal goed!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs