Followers

dinsdag 10 juli 2012

50 jarige vriendin !

Mijn vriendin is vandaag 50 geworden (GE-FELI-CI-TEERD) en uiteraard heb ik ook voor haar een kaart gemaakt:

Uiteraard ben ik er weer heel trots op, moet toch iemand zijn..hé ? *lol*

Het toeval wil dat toen ik met deze kaart bezig was, er een merel jong in onze tuin was en druk bezig was met een poging tot vliegen (hoe schattig !)
 

Helaas ging de telefoon, zodat ik niet meer heb kunnen zien dat ze weggevlogen is.
"Dag lieve merel, tot volgend jaar. Bouw dan ook maar een nestje in onze tuin net als je ouders. Hou onze tuin maar lekker in jullie familie. Zie je graag terug..."

Groetjes,
Gebruikte digi - Create with TLC


2 opmerkingen:

  1. WAt een toeval, dat er juist met het maken van zo'n mooie vogelhuisjeskaart ineens een merel opduikt!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje.
    erg mooi gemaakt.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs