Followers

zondag 30 december 2012

Mijn laatste kerstkaart van 2012 ~ Merry Christmas BELIEVE !

Dit is mijn allerlaatste kerstkaart van 2012, helaas heb ik niet van alle kaarten een foto gemaakt.
Dat moet ik 2013 toch even wat beter gaan aanpakken *lol*

Voorkant:
 Binnenzijde:


Schattig is ze hé ?
Helaas heb ik van twee projecten van 2012 nog geen foto's gemaakt, dat zal ik zeker deze week in orde maken. Echter deze worden dan geplaatst in 2013 ! Het zijn twee geweldige albums gemaakt bij Paper & Pictures.

Verder ga ik vandaag maar eens wat blogs van jullie bekijken (is weer veel te lang geleden) en ga ik vanmiddag mijn allereerste 2013 verjaardags kaart maken... Zin in !!

Fijne zondag !

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Anreda, ik vind de kleur ook helemaal geweldig. Een toppertje weer. Ik wil jou en allen die je lief zijn een super 2013 toewensen vol met liefde, geluk, gezondheid en creativiteit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs