Followers

donderdag 31 januari 2013

Prima Masking [workshop]

Vorige week was er bij Scrapdelight een 1.000 likes candy. Ze gaven voor het delen van hun foto plekken weg voor de diverse workshops. Je moest na het delen aangeven welke workshop je voorkeur had.
Ik koos voor de workshop "masking layout van Prima" van 25 januari.

Op 22 januari werd bekend dat ik één van de winnaars was:
Hoe leuk is dat ?!

We kregen een wit (!!) vel en begonnen heerlijk met kliederen, allerlei materiaal werd gebruikt (waarvan ik helaas de namen niet meer weet). En het witte vel veranderde langzaam in een prachtig mooi blauw/groene layout.

Dit is mijn uitwerking geworden:
Layout zit achter glas, vandaar dat foto "spiegelt
 
Details:


Het was compleet buiten mijn "comfort" zone, maar owww....wat vind ik hem gaaf geworden....
Ik ben er zo blij mee en zo trots op, Michelle van Scrapdelight heel erg bedankt voor deze gave prijs !

Bedankt weer voor het kijken.

Fijne dag,


7 opmerkingen:

  1. ooh wat mooi gemaakt.
    Erg leuk.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon super, heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat gaaf zeg lijkt me leuk om te doen.enig.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is dit mooi geworden Anreda, ik vind het helemaal top. Echt leuk dat je die workshop hebt gewonnen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zeg! Je kunt trots zijn op her resultaat! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anreda, Deze creatie ziet er super uit!
    Nu las ik op mijn blog dat je het colbertje zo leuk vindt. Je wilde graag het patroon kopen maar dat is niet nodig! http://mayas-hobbyblogg.blogspot.nl/2009/07/jacket-card-with-tutorial.html daar kun je een duidelijke maar wel engelse tutorial vinden.
    Veel succes ermee!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs