Followers

donderdag 17 oktober 2013

Hiep hiep hoera !!

Zoals gemeld in mijn blogpost van 13 oktober 2013 was onze overbuurvrouw jarig, uiteraard heb ik voor haar een verjaardagkaartje gemaakt:

 
 
 
 De binnenzijde:
 
 Detailfoto's
 
 
 
 

Dit keer even een korte blogpost omdat ik héél druk bezig ben met iets leuks *lol*
Binnenkort horen jullie hier meer over...

Denken jullie nog aan de candy, er zijn hele leuke stempels te winnen:
Urban Stamp
Home for Christmas - Snowflake

+ verrassings kerststempels...

2 opmerkingen:

  1. Hier zal ze wel heel blij mee zijn geweest Enra zo mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kaartje. Je buurvrouw vond h'm vast ook prachtig.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs