Followers

zondag 4 juni 2017

Allereerste kerstkaart van 2017

Jazeker, u leest het goed 😊, ik ben er vroeg bij dit jaar...
Maar dat heeft een goede reden, Tiets heeft een leuke challenge en ook ik hou van het meedoen van een challenge. Dus tja...dan is één en één twee, toch ?!

Dus dit is mijn uitwerking van haar 1 Juni 'Live' SOL #supertrotsop 




Het label kan eruit...






 Details:




  
Uiteraard ook de binnenzijde aangepast.

Gebruikte materialen:

Cardstock
Design papier
Ribbel papier
Cutting& Embossing stencil rand met franse lelies
Bloemen
Belletjes
Lint
Gesso (voor de sneeuweffect op rand/bomen/label etc)
Glossy accents (strik, neus en ogen muis)
Foam Ball Clay (rand en bolletje aan de muts)
En spullen uit eigen voorraad


De kaart staat hier nu te pronken op de kast in de woonkamer, maar zal hem morgen toch maar even op mijn hobbykamer zetten.
Misschien toch iets te vroeg om de kerstsfeer nu al de woonkamer binnen te halen *lol*

Bedankt weer voor het kijken !

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Hardstikke leuke kaart!! Mooie details ook!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje, een verkoeling op een warme dag!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs