Followers

dinsdag 7 november 2017

Scheveningen en Ciske layout met gebruik van de Fuse...

Vandaag laat ik sinds lange tijd weer drie scrap-lay-outs zien.Op de PaperPassion beurs in Tilburg heb ik twee workshops bij Fauve gevolgd.

De eerste was de workshop "Project Life Fuse It", over het gebruik van de Fuse.
Mijn grote liefde was de eerste die ge-scrapt werd, mijn lieve kleine Ciske:

Op deze foto zie je duidelijk het gebruik van de Fuse.

Hier een pocket smaller gemaakt en daarna het smalle stuk in tweeën gedeeld.

Een "ster" gemaakt met behulp van de Fuse

De tweede workshop was "Quilt it" m.a.w. een mooie Quilt gemaakt van papier.
Origineel was het met goud accenten, maar dat vond ik niet zo mooi bij de foto.
Dus in overleg met Fauve de turquoise kleur gebruikt, super gave lay-out (al zeg ik het zelf hahaha)




De vakjes zijn d.m.v. een naaimachine aan het papier vast gezet.



Van de avond in Scheveningen hadden we uiteraard meer foto's, dus thuis even verder ge-scrapt en uiteraard weer met de Fuse gespeeld: 

Zand uit Scheveningen (echt super dat je dit zo kunt verwerken in de lay-out)


Die Fuse ga ik zeker meer gebruiken, wat een leuke dingen kun je hier mee.
Trots weer op mijn mooie lay-outs !

Gebruikte materialen:
Fuse tool
Cardstock
Design papier
Snijmal
Houten embellishments
Confetti / Glitter / Pailetten
Stickers
En spullen uit eigen voorraad

De winnaar van de challenge zal snel bekend worden gemaakt, dan wordt ook meteen een nieuwe challenge geplaatst.
Fijne dag weer allemaal !

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs