Followers

dinsdag 23 januari 2018

Kerstkaart 2018 - 2: Merry Xmas to EveryBunny

Vandaag een kerstlabel; Merry Xmas to EveryBunny...


Ik doe mee met een kerstkaarten challenge maar ook met elke-maand-een-label challenge.

Voor mijn kerstkaart challenge heb ik elke maand 2 kaarten nodig, dus zal mijn label (waarschijnlijk) altijd voor kerst zijn.

Elke maand een ander thema, maar je mag hem verder maken zoals je wilt.
De verplichte thema van deze maand is/was: (winter)dieren.

Leuk thema, dus ben lekker aan de slag gegaan:

Merry Xmas to EveryBunny







Hahaha, grappig toch. Zelf vind ik hem helemaal geweldig en hangt hij dan ook lekker te pronken in mijn hobbykamer.

Gebruikte materialen:
Cardstock
Design papier
Snijmal
Lint
Stempel
Parels
Foamball Clay
Belletjes
En spullen uit eigen voorraad

Fijne dag weer allemaal !


Liefs,




Doen jullie ook mee met onze challenge ? Leuk !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs