Followers

woensdag 21 maart 2018

Kerstkaart 2018 - 5: Sleigh bells ring are you listening...

Het gaat lekker met de kerstkaarten *lol, vandaag alweer de vijfde.

Wederom een kaartje van de maandelijkse challenge, alhoewel een kaartje ?! Je zou er ook iets van een cadeautje of zo in kunnen doen. Ik heb dat niet gedaan en er een kaartje van gemaakt:



De sneeuwballen bewaar ik uiteraard in een flesje :)

De sleigh bells :)


De binnenkant...





En zie hier het laatje...

Op het witte vlak kan ik straks met kerst nog een
leuke persoonlijke tekst op zetten







ben er zelf helemaal weg van en ben dan ook blij dat hij de aankomende tijd nog even lekker in mijn hobbykamer mag staan.


Op naar de volgende creatie *lol*

Gebruikte materialen:
Cardstock
Design papier
Snijmal
Lint
Stempel
Belletjes
Glazen flesje

Houten decoratie
Foam Ball Clay (voor de sneeuw op boom en tekst)
En spullen uit eigen voorraad


Bedankt weer voor het kijken, fijne dag !

3 opmerkingen:

  1. Wat is dit mooi geworden, dit is inderdaad niet zomaar een kaart. Groot gelijk om er nu eerst zelf van te genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je zulke mooie kunstwerkjes maakt en straks gaat versturen zal je iemand vast heel blij maken.
    Ik heb je foto's goed bekeken, prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een mooi werkje! Snap dat je daar nog even van wilt genieten, doe ik ook wel eens met mijn projectjes, heerlijk toch? Ik wil zo'n kaart zeker nog eens maken, zo leuk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs