Followers

maandag 30 april 2018

Challenge Maart/April en uiteraard uitslag van de Januari/Februari challenge


Wij beginnen natuurlijk eerst met het allerbelangrijkste, dé winnaar van de challenge...

Uiteraard willen wij u wederom bedanken voor de vele mooie creaties. Maar liefst 36 prachtige inzendingen, dank u wel daarvoor !

Bedankt ook voor de lieve woorden n.a.v. het eventueel stoppen met de challenge...




****

***

**

*



En dat is

****

***

**

*


6. Miranda (bolletjelucky)

GE-FE-LI-CI-TEERD ! Miranda, neemt u contact met ons op om uw prijs in ontvangst te mogen nemen ?



Dé maart/april

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/anreda/images/NBO.jpg

is een challenge mét sketch...




Maak een creatie met/deze sketch, alles mag; als de sketch maar terug te vinden is. 

Hoe werkt het ?
  • U maakt met al uw creativiteit een kaart, scrap-layout of homedecoratie, waarin het thema duidelijk zichtbaar is.
  • Maximaal 2 creaties per Persoon/Blog
  • Het moeten nieuwe creaties zijn, geen terug linken
  • Maak een foto van uw creatie en plaats hem op onder dit bericht middels "Mister Linky's Magical Widgets"
  • Minimaal 10 verschillende deelnemers
  • En dan is het wachten tot mei...

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/anreda/images/NB11.jpg
De mooiste/origineelste/meest creatieve creatie wint een prijs !

U kunt uw creatie inzenden tot en met 30 april, daarna zal de prijs winnaar bekend gemaakt worden.
Spannend weer ! Wij hopen dat jullie weer allemaal mee doen !

Liefs,




9 opmerkingen:

  1. O wat leuk dat de random mij uitgekozen heeft. Ik ga meteen mailen :) De nieuwe challenge met de leuke sketch spreekt mij ook weer erg aan dus ik ga weer meedoen..;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miranda gefeliciteerd!
    Wat een gave sketch! Ga weer proberen mee te doen!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Miranda! Een hele mooie kaart.
    Ook de nieuwe challenge is weer leuk! Ik ben er al mee bezig....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zoveel deelnemers! We hebben flink reclame gemaakt met elkaar. Gave sketch, ik doe mee hoor! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Miranda, gefeliciteerd .
    Ik ben sinds kort volger, maar ga zeker meedoen met de challenge. Wat een leuke sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Miranda!
    Leuke sketch is het weer, ik ga er even over denken, gelukkig ruim de tijd, dat is wel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte Miranda! Leuke schets weer, ga zeker weer meedoen. Groetjes Ela

      Verwijderen
  7. Wat een gave sketch! Ik kwam hem tegen in blogland en heb het meteen op mijn lijstje gezet, erg tof!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op de een of andere manier laat hij de foto van de kaart niet goed zien. Sorry, kreeg steeds een foutmelding. Als je op mijn naam klikt kom je wel bij de kaart terecht.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs