Followers

donderdag 31 mei 2018

Kerstkaart 2018 - 10: Happy Holidays

De opdracht voor deze maand was; sterren of hartjes.
Zoals jullie zien koos ik voor.....juist ja...sterren *lol*

Ik heb gebruik gemaakt van papier met sterren en een sterren shaker toegevoegd.
Maar nadat ik hem aan mijn man had laten zien, miste hij de kleur rood (lekker traditioneel).

Dus even de kaart anders ingericht en dit is het resultaat geworden:





Zeker tevreden met het resultaat, dus krijgt deze kaart ook weer een ere-plaatsje op mijn kamer.

Gebruikte materialen:
Star die & blister shaker set 1660e
Cardstock
Design papier
Lint
Stempels
Snijmal

Schudmateriaal
Belletjes
En spullen uit eigen voorraad

Bedankt weer voor het langskomen !


Liefs,

1 opmerking:

  1. Leuk, juist met dat rood erbij.
    Ik vind dat je man gelijk heeft, voor Kerst is rood heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs