Followers

maandag 16 juli 2018

Kerstkaart 2018 - 14: Have a HolLy JolLy Christmas

Vandaag mijn uitwerking van de maand kerst-challenge kaart, wederom een  leuk model.
Leuk om op deze manier steeds weer uitgedaagd te worden.



Het is een soort "envelop"met daarin de kaart waarop
een persoonlijke boodschap geschreven kan worden.





Helaas is dit het patroon voor Juli en Augustus, dus moet ik zelf op zoek gaan naar een patroon voor de maand Augustus.
Anders heb ik geen twee kaarten in Augustus en klopt de challenge niet meer *lol*


Als jullie suggesties hebben dan hoor ik het graag !

Gebruikte materialen:

Cardstock
Design papier
Touw
En spullen uit eigen voorraad


Fijne creatieve dag allemaal !

Liefs,


Ik ben druk bezig met de nieuwbrief, dus uitslag komt er echt aan :)


3 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd.
    Euh, wat dacht je van een waterval kaart, een toverkaart, een klapkaart (2 watervalletjes) een tipi kaart, zoiets?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Die Gnome/kabouter is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs