Followers

maandag 11 juli 2022

Life does not have to be perfect - Van Harte

Vandaag een kaartje, die inmiddels aangekomen is bij mijn vriendin.

Dit is het kaartje waar ik het in de vorige blogpost over had en ben ik inderdaad toen meteen aan de slag gegaan.

Met deze pracht kaart als resultaat 😍

Het patroon is weer van het mutsen cluppie en het is de "Live #15 Schuif tag kaart 30 mei 2022"

Het papier is een restant van papier, waar ik een heel mooi album mee aan het maken ben.
Helaas is het album nog niet helemaal af, dus kan die nog niet laten zien.
Ik maak het album samen met iemand, dus kan ook nog niet precies zeggen wanneer ik hem kan laten zien.

Mijn vriendin is helemaal gek van katten/poezen, dus de keuze van papier was niet heel moeilijk.
Ik vind hem echt helemaal te gek geworden en jullie ?
Voorkant

De zijkant kun je uitschuiven,
ze schuiven beide tegelijk uit

Achterin zit nog een tag

Alle teksten die zijn weg geblurd zijn  privé woorden aan mijn vriendin:




Detail foto's:




Gaaf hé, het is tevens een schud kaart.

Love it 😍

Als ik het goed begrepen heb is er vanavond weer een nieuwe live, dus misschien als ik het een leuk model vind...zien jullie volgende week het resultaat 😂

Gebruikte materialen:
Cardstock
Design papier (ook het plaatje van de kat, maar je kunt natuurlijk ook een knipvel gebruiken)
Bloemen
Parels
Snijmal
Schudmateriaal
Die Cuts / Ephemera
En spullen uit eigen voorraad


Super leuk weer dat jullie hebben gekeken naar mijn creatie, ik hoor graag van jullie wat jullie er van vinden.

Fijne dag allemaal !

Liefs,



1 opmerking:

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs