Followers

zondag 12 februari 2023

Verhuisd ! Gefeliciteerd

Tjonge jonge...dat is weer even geleden zeg. terwijl ik toch echt wel wat creaties gemaakt heb die de moeite waard zijn.
Dus beginnen we vanaf vandaag maar weer trouw....

Een tante van mij is vorig jaar december verhuisd en uiteraard hoorde daar een kaartje bij.
Dus bijgaand mijn verhuiskaartje, lekker zoet en "sweet"...maar héérlijk om te maken:

Voorkant

Achterkant met een persoonlijke tekst

Kaart blijft uit zichzelf staan







Dadelijk ga ik lekker aan de slag met een Lente kaartje, gewoon omdat ik zin in de Lente heb.
Laat dat zonnetje maar komen !!
En jullie ? wat gaan jullie vandaag doen ??
En spullen uit eigen voorraad


Fijne dag allemaal !

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs