Followers

zondag 9 april 2023

La-la-Lente


Allereerst wil ik jullie allemaal hele fijne Paasdagen wensen.

Vandaag laat ik jullie een echt lente kaartje zien en met het lieve haasje en kuikentje lijkt het zelfs op een paas kaartje *lol*

Is hij niet super schattig ?


Detail foto's (ik hou d'r zo van ):






En dat heeft de persoon die hem ontvangen heeft zeker...

En spullen uit eigen voorraad

Maak er een mooi lang week-end van, wat ik net hoor zal het niet aan het weer liggen.
We gaan een paar mooie dagen tegemoet.

Ik ga vandaag mijn hobbykamer opruimen, opnieuw inrichten en daarna weer lekker aan de hobby.
Fijne dag allemaal !

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs