Followers

woensdag 18 oktober 2017

2 hearts that beat as one

Jaaaaa....eindelijk is hij af.
Het album over de liefde van mijn ouders voor elkaar #verliefd

Dit album is gemaakt n.a.v. de tietsclub dag in juni, maar aangezien er in november weer zo'n geweldige dag is vond ik dat hij nu toch echt af moest.
Toen we het pakket kregen en ik het papier zag, wist ik het meteen....hier komen de prachtige zwart/wit foto's in van mijn ouders (oké op de laatste pagina zitten een paar gekleurde foto's *lol*)

Ik hou van de foto's van die tijd...

Nu hij af is, is hij nog mooier als ik het bedacht had én zal hij een ere plekje in mijn vitrine kast krijgen.

Daar gaan we dan....

Als eerste een koffertje waarin het album zit:




Gaaf toch ? nu een paar detail foto's 




En dan gaat het koffer open en komt het geweldige album eruit...









Weer een paar detail foto's:





Aan de kaft van het album zit een vakje waarin tags geplaatst zijn, met voor dit onderwerp pakkende teksten:



De bodem van het album is een lade met daarin een paar originele foto's en wat andere leuke dingetjes om te bewaren:




En dan nu de pagina's, ik heb ze gefotografeerd voordat ze in het album geplakt zijn.
Hierdoor kon ik duidelijke foto's maken, met uitzondering van de gezichten *lol*
Uit respect en privacy heb ik deze weg geblurd....


 Pagina 1+ 2 met rechts het label wat in de pagina gestoken zit, daaronder een foto van de achterzijde van pagina 1 + 2 en achterzijde van de label:


 Pagina 3 + 4:
(Lief hé, een kaart geschreven door mijn vader aan mijn moeder)


Pagina 5 + 6:


In het echt is hij nog zoveel mooier :)

Ondanks dat dit een totaal pakket (met uitzondering van de stickers) was, zijn alle materialen ook in mijn webshop te verkrijgen:

Gebruikte materialen:
Cardstock
Design papier
Bloemen
Houten hartjes
Lint
En spullen uit eigen voorraad

Ik ga nog even nagenieten van het project en hem een mooi plaatsje geven.

Fijne dag weer allemaal !
Liefs,




1 opmerking:

  1. Wauw!!! Prahtig!!!
    Hier zitten duidelijk heel wat uurtjes werk in. Maar het resultaat mag er dan ook echt wel zijn.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs