Followers

zaterdag 21 oktober 2017

Happy Birthday to a very special lady !

Op één van de Facebook groepen waar ik op zit, werd een oproep gedaan voor een verjaardagskaart.

Aan het eind van de maand zal Lauren haar 18e verjaardag vieren. Dit is een extra speciale dag voor haar family en haar, want het is een dag dat zij dachten dat ze die nooit zouden meemaken. Lauren lijdt aan een leven dat de genetische toestand beperkt en zou ze volgens de artsen niet ouder dan 10 jaar worden.

Op de PaperPassion beurs had ik een workshop gevolgd voor het maken van een bep. kaart (zie onderaan dit bericht) en dit vond ik zo'n leuke kaart dat ik er mijn eigen versie op gemaakt heb.

Zoals de titel zegt "Happy Birthday to a very special lady !"





Open geklapt zit er aan de linkerkant confetti:

Aan de rechterkant sterretjes:

En in het midden een zakje voor lekkere warme chocolade melk:

LET THE PARTY BEGIN !!

 Detail foto's:


  

  


Leuk toch ?! Zelf vind ik vooral het zakje met confetti geweldig. Dit zakje heb ik dicht gemaakt met de Fuse tool. Wat een geweldig apparaat !


Nu de kaart, welke ik gemaakt heb op de PaperPassion Beurs, zou leuk om door andere weer geïnspireerd te worden:


Hier ook sterretjes gedaan, echter dit heb ik thuis pas gedaan.
Dit behoorde niet tot het originele patroon van de beurs.



Gebruikte materialen:
Fuse tool
Cardstock
Design papier
Bloemen
Lint
Stempels
En spullen uit eigen voorraad

Maandag wordt de kaart voor Lauren verzonden, ik ben zo benieuwd wat ze er van vind.

En hoeveel kaarten ze gaat ontvangen, de aanmeldingen zijn overweldigend.

Dadelijk eerst maar eens de kaart afmaken van de sketch voor de Challenge, want ook al doe ik niet mee de sketch vind ik super leuk. Dus zelf ook even een kaart maken.
Een dezer dagen zal hij geplaatst worden.

Doet u ook mee aan de Challenge ?

Fijne dag weer allemaal !

Liefs,







1 opmerking:

  1. Wat een schitterende creaties zeg,super!
    Lief kaartje voor de jarige.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs