Followers

vrijdag 17 november 2017

Halloween 2017

Wil ik net een blogbericht gaan maken over een hele andere creatie, zie ik dat mijn Halloween project nog helemaal niet geplaatst is.
Dus toch maar even deze als eerst plaatsen, anders wordt het nog later *lol*

Deze creatie heb ik gemaakt door inspiratie van een creatie van Anne-Marie van Zon:








Hij staat te pronken in mijn vitrine kast, iets héél anders maar zo leuk om te doen.
Doen jullie ook wel eens iets anders fröbelen dan wat je normaal doet ? 


Fijne avond weer allemaal !

Liefs,

1 opmerking:

  1. Ik heb net al op Instagram gereageerd maar met plezier hier ook nog even!
    Ik vind blogs ook leuker om te lezen dan ig haha.
    Hij is en blijft echt geweldig mooi en leuk!

    X
    Diana
    Click here now!

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs