Followers

maandag 27 november 2017

Sinterklaas 2017

Op vrijdag 17 november had ik dit blogbericht al willen plaatsen, alleen kwam ik er toen achter dat ik mijn Halloween creatie nog niet geplaatst had. Dus die had toen even voorrang.
Daarna een 50 jarige, maar dan nu toch eindelijk....Sinterklaas.

Sinds zaterdag 18 november hangt mijn pepernoten krans buiten, hopelijk ziet Sinterklaas dan goed waar ik woon *lol*


Hij is gemaakt van echte pepernoten en echte chocolade letters...


Ook dit jaar komt Sinterklaas weer langs bij de dierenarts in Tiel, dus uiteraard het bakje van Ciske daar neergezet. Mét naam zodat Sinterklaas goed kan zien dat dat het bakje van Ciske is:





Nu maar hopen dat ze lief geweest is, alhoewel wij haar héél soms wel achter het behang kunnen plakken. En we hebben niet eens behang *lol*

Bedankt weer voor het kijken en iedereen alvast een hele fijne Sinterklaas gewenst !

Liefs,



1 opmerking:

  1. Een prachtige krans om bijna van te snoepen ...
    Fijne start van de week ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs