Followers

vrijdag 16 februari 2018

Beterschapskaartje: Heel veel sterkte wordt maar snel beter

Vandaag een beterschapskaartje voor mijn zus, welke afgelopen week een behoorlijke operatie achter de rug heeft.

De stempels van My Besties, blijven super leuk. En aangezien mijn zus van de kleurtjes is, heb ik er een vrolijke kleurrijke kaart van gemaakt ! Dus...
Heel veel sterkte wordt maar snel beter


Voorkant kaartje

Ik hou ervan om de binnenkant enigszins hetzelfde te maken als de voorkant.


Bloemen doen het altijd goed op een beterschapskaartje :)

Wat is ze toch super schattig...my besties !

Gebruikte materialen:
Cardstock
Design papier
My besties stempel
Tekststempel
Snijmal
Bloemen
Glossy Accents (op haar ogen)
En spullen uit eigen voorraad


Fijne dag weer allemaal !


Liefs,



Doen jullie ook mee met onze challenge ? Leuk !


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en vrolijke kaart! Zal ze vast heel blij mee zijn. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kleurrijke kaart Anreda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zal je zus vast veel goeds doen deze mooie kaart!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs