Followers

maandag 19 februari 2018

Kerstkaart 2018 - 4: Holiday Wishes and Hot Chocolate Kisses

Vandaag mijn vierde kerstkaart dit jaar en het tweede label :)

Uitdaging voor mezelf was, geen standaard kerstkleuren gebruiken en de uitdaging van de label challenge was label met daarop thema koffie, thee of hot chocolate.

Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik dan voor de hot chocolate ga.

Liefst met slagroom, maar ben bang dat dat tot december niet goed blijft  *lol*

Dus vandaar:
Holiday Wishes and Hot Chcolate Kisses !




  



Ben benieuwd wat de volgende uitdaging gaat worden.
Ik vind het heerlijk om uitgedaagd te worden en jullie ?

Gebruikte materialen:
Cardstock
Design papier
Digitaal stempelafdrukje, van Amerikaanse dame gehad.
Tekststempel
Snijmal
Bloemen
Glossy Accents (op haar ogen en hartje in kurk envelop)
Glitter (haarband en hartje in kurk envelop
Lint
Pailetten

En spullen uit eigen voorraad


Fijne maandag allemaal !

Liefs,


Doen jullie ook mee met onze challenge ? Leuk !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs