Followers

maandag 26 december 2011

Kerstmis 2011

Elk jaar maakt mijn nichtje een mooie ketting voor mij voor kerst.
Dit jaar maakte ze er zelfs 2...

Zie:


Ik ben er helemaal blij meer...

Even reclame maken voor mijn nichtje, klik hier
Je kunt de kettingen in alle kleuren bestellen.
Ze is nog volop bezig met haar site, dus mail haar gerust als deze kettingen nog niet op haar site staan.

Ik heb als bedankje voor haar een silhouette download kaart gekocht (ja..zij heeft ook een silhouette) en deze verpakt in een doosje met "spoon of chocolate", helaas ben ik helemaal vergeten er een fot van te maken.
Met de bowdabra heb ik een mooie strik gemaakt en was het een zeer feestelijk kado !

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs