Followers

vrijdag 16 december 2011

Verhuiskaart

Voor mijn neefje en zijn vriendin heb ik onderstaande kaart gemaakt.
Het is een foto/verhuiskaart...

Kaart is gesneden met de Silhouette (wat een geweldig apparaat is het toch).
De foto is sepia afgedrukt en met de hand uitgeknipt zodat echt alleen de woning overbleef.
Daarna met bloemen en spacers aankleden en voila !...een geweldige verhuiskaart (al zeg ik het zelf)

Erg leuk om te maken en nog leuker om later de reactie te ontvangen...

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs