Followers

zondag 22 januari 2012

Hobby Journaal

Goedemorgen,
Een tijdje heb ik meegedaan met de actie "kaartje v/e pakketje 8" van Hobby Journaal.
De opdracht was "kleur" de afbeelding in met de bijgeleverde papiertjes.
Zie :
Het was voor mij de eerste keer dat ik met zoiets mee deed (überhaupt met een uitdaging), dus ik vond het wel moeilijk.
Na veel denken en bekijken is dit het resultaat geworden:
Het resultaat mag er zijn, toch ??
Ik ben er trots op en hoop nog eens mee te mogen doen met de actie "kaartje v/e pakketje".
Fijne zondag !
Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. wat mooi, en die vlinder is prachtig liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anreda,

    Ik doe ook mee aan post voor kanjers en zo kwam ik op uw blog terecht, leuke blog en mooie creaties, doe zo voort !!

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs