Followers

dinsdag 3 januari 2012

Kaart uit oude "doos"

Goedenavond allemaal,

Ik ben nu druk bezig met de schoonmaak in mijn woonkamer, vind ik altijd heerlijk om te doen als de kerstboom weer opgeruimd wordt.
Lekker alle kasten uitsoppen en uitzoeken of er e.e.a. wegkan (weggooien of marktplaats)...
Het maakt mijn hoofd leeg en ik kan dan heerlijk het nieuwe jaar in !

Vandaar nu maar even een kaart uit mijn oude "doos".
Ondanks dat hij ongeveer een jaar geleden gemaakt is, vind ik hem nog steeds mooi.
Ik ben lerend en dus zal de kaart niet zo mooi zijn als alle creaties die ik bij jullie gezien heb.
Ik had hem gemaakt voor mijn zus, zij had toen een hele grote verbouwing achter de rug en heeft al haar hobby spullen aan mij gegeven.
Daar was ik natuurlijk super blij mee...

Bedankt weer voor het lezen !

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs