Followers

donderdag 21 juni 2018

Kerstkaart 2018 - 11: Happy Ho Ho Ho to You !

Mijn uitwerking van de maand kerst-challenge kaart, super leuk model.
Op het moment dat ik het patroon zag, wist ik meteen hoe ik het wilde maken.
En dus hierbij mijn uitwerking:


Sluiting met magneet



Super schattig, toch ?!

Plaats voor een persoonlijke tekst.

Gebruikte materialen:
Cardstock
Design papier
Bladeren
Parels
Lint
En spullen uit eigen voorraad

Van het weekend de andere kerstkaart maken, dan ben ik bij en kan ik verder met mijn andere projectjes. #zinin

Fijne dag weer allemaal !

Liefs,




 

Doen jullie ook mee met onze challenge ? Leuk ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs