Followers

dinsdag 19 juni 2018

Robijnen huwelijk van mijn oudste zus - DEEL 1

Onlangs hebben wij het Robijnen Huwelijk van mijn oudste zus gevierd en uiteraard hoort daar een kaartje bij:




Details:




 Ook heb ik een mini album en cadeau envelop gemaakt, deze kunt u hier bekijken.

 Als kleinigheidje had ik een zonnescherm bedrukt, daar ze de vorige door omstandigheden kwijt geraakt waren.

De vorige stonden nog klaar om te laten zien, dus die doen we nu ook maar even (hahahaha):

Gebruikte materialen:
Flex
Cardstock
Design papier
Bloemen
Parels/Rhinestone
En spullen uit eigen voorraad

Nu weer verder met andere kaarten/projecten, we hebben nog wat feestjes in het verschiet *lol*.

Fijne dag weer allemaal !

Liefs,




 

Doen jullie ook mee met onze challenge ? Leuk ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs