Followers

maandag 22 januari 2024

Birthdays sprinkled with stardust

Vandaag een verjaardagskaartje voor mijn oudste zus, zij is begin januari jarig.

Ben zo weg van het model. Hebben jullie dat ook; dat jullie bij het zien van een model kaart, deze zelf ook willen maken ?

Toen vond ik bij het opruimen van één van de knutselkasten dit prachtig knipvel van Marianne Design en was de kaart eigenlijk al "geboren"
Op zoek naar bijpassend designpapier, bloemen en mallen en ik kon lekker aan de slag:


voorzijde

detail foto, ben zo weg van de libelle stans van Marianne Design..


het kaartmodel...

van bovenaf gezien...

mooie bijpassende stempel...

gave tekst, toch ?!

Het zoeken naar het juiste designpapier is meestal een tijd rovende karwei, maar dit keer wist ik precies welk papier ik ging gebruiken.

Gebruikte materialen:
Cardstock
En spullen uit eigen voorraad

Hopelijk weer tot snel, fijne avond allemaal !

Liefs,














1 opmerking:

  1. Ik vond je post geweldig! Je schrijven is zowel informatief als boeiend. Ga zo door en schrijf meer!

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs