Followers

maandag 1 juli 2024

Gefeliciteerd feest varken

22 januari was mijn laatste blog post :( en dat had een reden...

Afgelopen maanden heb ik door privé omstandigheden even mijn social media op een laag pitje "moeten" zetten.
Maar we zijn er weer, nog niet helemaal waar ik moet zijn, maar ik ga er vanzelf komen :)

We vergeten even de "shit" en gaan er weer voor...
Dus....

Gefeliciteerd feest varken !

Mijn nichtje was onlangs jarig en heb ik ein-de-lijk weer eens lekker kunnen knutselen, wat was dat weer heerlijk....

De voorzijde



Opengeklapt...


Zo ziet hij er gesloten uit, kan dus gewoon verzonden worden...

Details:


Gaaf hé ? Lijkt net een tasje...

In haar geval zat er een cadeaubon van Intratuin in...



Oh...wat is kaarten maken toch geweldig om te doen. Héérlijk !!

Gebruikte materialen:
Cardstock
En spullen uit eigen voorraad

Hopelijk weer tot snel, fijne dag allemaal !

Liefs,


1 opmerking:

  1. Je laat ons meteen een prachtige creatie zien met de leuke feestvarkentjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes,

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs