Followers

woensdag 7 augustus 2013

Luxury handbag van SVGCuts.com en "Moeders Mooiste"

Op 4 juli had SVGCuts.com een leuke challenge:
 
Ik heb uiteraard mee gedaan en mijn creatie is reeds ingediend, helaas is ook al bekend dat ik niet de winnaar ben geworden. Maar ach...dat mag de pret niet drukken...

Ik heb uiteraard wel de gift-card gekregen en heb daar al een leuk patroon voor aangeschaft. Jullie zullen een creatie met dit patroon wel langs zien komen op mijn blog.

Mijn creatie:
 
 
 
 
 

Ik was vergeten deze creatie op mijn blog te zetten en dacht er weer aan toen ik de volgende challenge zag:
 
Dus ik ga maar weer lekker aan de slag... Het weer, werkt mee... al die regen *lol*
Succes voor alle creabea's die ook meedoen, weer een hele leuke uitdaging !

Tevens wil ik deze maand (juli) wederom meedoen met Moeders Mooiste, het project dat ik daarvoor wil indienen is:
Hij stond op 3 juli op mijn blog, zie voor meer foto's hier !

Hij gaat, zoals gemeld, meedoen met de verkiezing van 'Moeders mooiste' bij Wilma.
Je kunt bij haar telkens je mooiste creatie van de maand laten zien, maar je moet hem dan wel opnieuw op je blog plaatsen. Bij deze dus!

Denken jullie nog aan mijn candy ?!?
Ik heb al vijf envelopen ontvangen, uiteraard worden zij pas op 29 augustus geopend...spannend !








Challenges:
Whimsical designs

19 opmerkingen:

  1. wat een leuke creatie heb je weer gemaakt super gaaf en succes met de challenge.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een MOOI tasje gemaakt Erna.
    "MOEDERS MOOISTE" van juli staat ook weer op de pagina ☺☺☺. LEUK dat je weer meedoet.
    Kom je nog een keertje kijken.....naar???
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joehoe gewonnen !! Helemaal blij, zie:
      http://www.anreda.blogspot.nl/p/gewonnen-challenges.html

      Verwijderen
  3. Wat zijn ze weer super Erna, ik kijk mijn oogjes weer uit, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful projects. Thank you for joining in at Emma's Crafty Challenge this month and good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful creations WOW!!! Thanks for joing us this week at CCCB :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Anreda,succes met de challenge.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend tasje Anreda!!! Erg leuk dat je met dit tasje meedoet met de alles mag challenge bij CCC en veel succes!!!
    Je pump is ook helemaal geweldig... proficiat met je moeders mooiste van juli!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning creations!! Thanks so much for playing along at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke creaties!! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van CCC. Veel succes!
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi tasje Anreda .Leuk die kwastjes aan de zijkant. Fijn dat je mee doet met de cahllenge van CCC. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf project, Anreda, super mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful projects. Thanks for joining us at By Lori Designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is just stunning thank you for entering Emma’s crafty challenge
    and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. erg leuke tas heb je gemaakt, zo cadeau wil iedereen wel krijgen.
    leuk dat je meedoet bij de uitdaging van de ccc.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thank you for joining in at Cuttlebug Mania but sadly we cannot accept your entry even though it is beautiful. We only accept entries using a manual die-cutting machine not electric.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige creaties! En wat een leuke projecten zijn het ook. Dank je wel dat je met ons meedeed bij CCCB :) Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Really pretty work!! Thanks for joining us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs