Followers

dinsdag 13 augustus 2013

Verjaardag schoonmoeder

Onlangs was mijn schoonmoeder jarig en uiteraard heb ik weer een kaartje voor haar gemaakt.
 

 
 Binnenkant, daar kan tekst geschreven worden:
 
 Detail foto's:

Hier is duidelijk te zien dat het 3D is...


Ze was er weer blij mee en dat is altijd weer leuk om te horen.
Dit was/is één van mijn creaties die ik "vergeten" ben op mijn blog te zetten.
Aankomende week zal ik nog twee creaties plaatsen en dan ben ik weer bij...pfff....
Dat krijg je als je teveel freubelt en niet zoveel tijd hebt om je blog bij te houden.

Denken jullie nog aan mijn candy ?!?
Ik heb al zeven envelopen ontvangen, uiteraard worden zij pas op 29 augustus geopend...spannend !





15 opmerkingen:

  1. This is a fabulous card, great design.
    Thank you for joining us at Bearly Mine Designs this week.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Erna wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a stunning card
    Thankyou for joining us at Just for Fun's 1st challenge and good luck
    Hugs Susan JFF DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This i so beautifuld.
    1000 TAK for at du er med på udfordringen hos os på Card and scrap.
    DT Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!!! Wat een prachtige kaart. Super mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A really beautiful card, thank you for joining in Emma's Crafty Challenge, good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whouwww, erg mooi weer zeg!!

    Liefs, Jeanine
    http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amazing card! Thanks for sharing with us at The Crazy Challenge and hope to see you again in our challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card! Thanks for joining us at The Crazy Challenges.
    /Pillan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Delightful card, Anreda, love it, thank you for playing along with us at Emma's Crafty Challenge this month, good luck xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card , thank you for joining us at the Just For Fun challenge blog , Fran (DT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a really pretty card .... I love the pattern in the Silk Ribbon you have used that is really gorgeous ... very cute image too! Thank you for joining us over at ribbon manufacturer CHALLENGE.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Absolutely beautiful card
    Thank You for joining us over at Just For Fun and Good Luck
    Hugs
    Marie (DT member for JFF)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a beautiful card. Love how you have designed the layout. Great entry for our challenge over at Ladybug Crafts. Hugs Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great work, thanks for joining us for our first challenge at "Just For Fun!"

    Elaine xx

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs