Followers

zondag 25 augustus 2013

Magical Birthday + Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen Den Bosch

Onlangs heb ik voor mijn vriendin's verjaardag een doosje gemaakt met daarin heerlijke chocolade.....jummie !
Het is een patroon van SVG Cuts, eerder heb ik hier al de ballondoosje en kaart van gemaakt.
Ze hebben daar altijd zulke leuke patronen !

Maar goed ik heb dus voor mijn vriendin een kadootje gemaakt en 's ochtends aan haar voordeur gehangen, zodat ze bij haar ontbijt haar eerste kadootje kon openen. Altijd leuk, toch ?!

Het doosje:


 
Details:



Lekker vrolijk met mooie rozen, veel vlinders en haar favoriete kleur roze...
Op en top een kado voor mijn vriendin en ze was er weer blij mee, dus wederom "mission completed" *lol*

Afgelopen vrijdag ben ik naar de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch geweest, héérlijk gesnuffeld en natuurlijk weer veel te veel gekocht. Er zijn te veel leuke dingen op zo'n beurs...
Weer veel mensen ontmoet Jolanda (Noor! Design), Diny Sprakel, Berthine (CreaBest) en vele andere (waarvan ik helaas de namen niet meer weet, mijn excuses daarvoor)

Er was veel te zien, veel demonstraties en veel workshops... Ik ben altijd veel te druk met alles bekijken, kletsen en aandachtig luisteren naar de demonstraties, dat ik meestal geen tijd meer heb voor een workshop.
Rond 15:30 wilde ik naar huis, geld was op (*lol*) en ik was erg moe van het slenteren.
Op de weg naar huis kwam ik langs een workshop en bleef even staan kijken. Er was nog plaats, dus ik dacht "waarom niet, ik kan hier even zitten en er is nog tijd genoeg..."

Je kon hier diverse workshops doen, maar ik koos voor het doosje...




 
Schattig hé... Ik zat in een geweldig leuke groep en het was daarom ook reuze gezellig om even lekker "samen" te freubelen.
Allemaal dezelfde materialen en toch allemaal andere doosjes, fantastisch !
(Dames, als één van jullie dit leest laat even een berichtje achter... )
En weet je wat ?! Het was een gratis workshop...gratis !! Leuk hé ? Alleen de letters moesten we betalen, maar dat was zo'n mimimaal bedrag. Waar kan dat nog, gratis !
De dame die de workshop leidde was erg vriendelijk en wilde voor zichzelf beginnen, helaas ben ik haar naam vergeten. Als iemand haar naam weet, ik hou me aanbevolen...
 
Al met al een zeer gezellige dag gehad !!
 
Het bovenste doosje was de laatste creatie die ik "vergeten" was te plaatsen op mijn blog.

Denken jullie nog aan mijn candy ?!?
Ik heb al negen envelopen ontvangen, uiteraard worden zij pas op 29 augustus geopend...spannend !




11 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal super uit!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So so pretty - fabulous! Thanks for joining us at Polka Doodles this week. Karon, DT Polka Doodles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fabulous project. I love your gorgeous box. Thanks for sharing your project with us.
    Nancy CTB-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dan dat ziet er allemaal perfect uit zeg heel erg mooi. Bedankt voor je bijdrage aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige doosjes.
    Je vriendin was vast blij verast met haar mooie cadeautje.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende creatie!! Ook je tweede doosje mag er zijn, mooi dat die workshop gratis was! Leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning creations.Thanks for joining us at Kitty Bee's challenge blog with our Birthday Challenge Hugs Tania xx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig en origineel doosje met die vlinders. Complimenten zijn echt verdiend!
    Dank voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig doosje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a great project, very cute!! We appreciate you taking the time to join joining our August photo at CTB! I hope you can join us again very soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creatie!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs