Followers

zondag 21 augustus 2022

Christmas is a family affair

Dit keer een kaartje met een knipvel van Leane Creatief, was meteen verliefd op de muisjes.
Het vinden van een bijpassende tekst stempel was iets moeilijker, maar volgens mij is deze tekst passend bij de werkzaamheden van de muisjes.
Want het versieren van het huis en het optuigen van de boom is een echt "family affair", toch ?!

Uiteraard weer een patroon van het mutsen cluppie, de "Live #18 11 juli 2022"

Zou ik het dan toch voor elkaar krijgen om dit jaar voldoende kerstkaarten af te hebben ?
Ik ga ervoor...


Voorkant van de kaart, met een band om de kaart te sluiten


Uiteraard op de band weer een bloem #loveit


De opengelagen kaart mét een soort van kijkvenster




De oogjes heb ik iets aangetipt met Glossy Accents...

De zijkant


Op deze manier blijft de kaart op zichzelf staan.

Wat een héérlijke hobby hebben we toch, lekker bezig met papier en ons creativiteit.
Dit is voor mij echte ontspanning en van jullie ? Wat is voor jullie echte ontspanning ?
En spullen uit eigen voorraad


Fijne zondag !

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs